niedziela, 4 marca 2012

"Czarny Łabędź"-polecam!

O tym filmie słyszałam już zaraz po jego premierze w kinach,nawet miałam na niego iść.Wyszło,że jednak nie poszłam,już nie pamiętam dlaczego.Ostatnio w szkole koleżanka powiedziała,że ma ten film na komputerze.Nie zastanawiając się wiele dałam jej swojego pendriva aby mi go nagrała.Ale do rzeczy.Wczoraj znalazłam czas i go obejrzałam.Jestem mega pozytywnie zaskoczona.O tym,że film jest ponoć "ciężki" i trudno ogarnąć o co tak naprawdę chodzi słyszałam już od niejednej osoby.Faktycznie-chwilami nie wiadomo co jest wytworem wyobraźni głównej bohaterki Niny a co rzeczywistością.I to jest właśnie świetne.Film zaczyna się dość przeciętnie,jego pierwsza godzina można rzec jest wręcz nudnawa ale potem akcja zdecydowanie nabiera tempa.Główną rolę odgrywa Natalie Portman i nie ukrywam,że robi to świetnie.Nie chcę nawet myśleć ile wysiłku musiała włożyć w tę rolę.Tłem filmu jest balet a właściwie znana,prestiżowa szkoła baletowa w Nowym Yorku.Głównym przesłaniem jest fakt iż doskonałość i perfekcja nie zawsze prowadzi do sukcesu,wręcz przeciwnie-w przypadku Niny prowadzi ją do tragicznych wydarzeń.
Wszystkim którzy lubię dobre kino i mroczne,zaskakujące klimaty naprawdę polecam i zachęcam do obejrzenia! Warto.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze i Wasze opinie,
jeśli macie jakieś pytania,z pewnością na każde odpowiem.
Wszystkie Wasze opinie są dla mnie ważne,zarówno pozytywne jak i negatywne.

Dziękuję! :)