czwartek, 1 marca 2012

Własnoręcznie wykonane rzeczy DIY




Na pewno już wcześniej słyszałyście o popularnym ostatnio przerabianiu ubrań,potocznie nazwanym DIY czyli do it yourself.Oto kilka przerobionych przeze mnie rzeczy.Uwielbiam przerabiać ubrania,może w przyszłości zdecyduję się na szkołę kształcącą w tym kierunku. Marzenie..
Na bluzkę z krzyżem polowałam w sklepach już od dawna jednak wpadłam na pomysł aby wykonać taką samemu. Po pierwsze oszczędziłam pieniądze a po drugie zyskałam z tego wiele satysfakcji. Do pełni szczęścia brakuje mi tylko ćwiek poprzyczepianych na szortach.Niestety gdy poszłam do pasmanterii i zapytałam czy można je dostać to pani sprzedawczyni zapytała po prostu "a co to jest?"Hm,nie ukrywam,że mieszkam w dość małym miasteczku ale to już przesada :) Więc chyba zamówię je przez internet. Co myślicie o tych rzeczach?Podobają się Wam czy nie bardzo? Mam w głowie jeszcze kilka projektów i pomysłów ale to na razie tajemnica. :)Gdy je urzeczywistnię to na pewno wrzucę zdjęcia na bloga. Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Fajne przeróbki...Czekamy na zdjęcia kolejnych i może kiedyś nawet będziesz na tym zarabiac:)
    Może dodamy sie do obserwowanych i powymieniamy sie komentarzami w przyszłości...:)?
    Zapraszamy do nas FashionGames

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) jestem jak najbardziej za!

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze i Wasze opinie,
jeśli macie jakieś pytania,z pewnością na każde odpowiem.
Wszystkie Wasze opinie są dla mnie ważne,zarówno pozytywne jak i negatywne.

Dziękuję! :)